Partner serwisu
Intermodal i logistyka

Jaki przebieg linii KDP w Łódzkiem?

Dalej Wstecz
Partner działu

Aarsleff

Data publikacji:
26-09-2011
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP PLK

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Jaki przebieg linii KDP w Łódzkiem?
Fot. Qualle, commons.wikimedia.org, CCA-SA 2.0 Germany
Trwa końcowy – III etap konsultacji przebiegu linii kolei dużych prędkości. 22 września 2011 r. w Łodzi odbyło się spotkanie konsultacyjne dotyczące ostatecznego trasowania projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości przez teren województwa Łódzkiego.

IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., wykonawca Opracowania studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg pierwszej polskiej linii dużych prędkości. W trakcie spotkania zaprezentowano 3 warianty przebiegu linii na terenie województwa łódzkiego wraz z aspektami funkcjonalnymi, gdzie głównymi czynnikami była długość linii i czas przejazdu.

Marcin Bugajski wicemarszałek województwa łódzkiego otwierając spotkanie powiedział, iż przez szereg lat łódzki węzeł kolejowy był pomijany w programach inwestycyjnych, natomiast obecnie jest on ogromnym placem budowy. Przebiegająca przez jego serce linia kolei dużych prędkości będzie swoistą „wisienką na torcie” i uczyni region jednym z najlepiej skomunikowanych w kraju.

Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości Ciemny dodał, że podczas trasowania starano się przewidzieć wszystkie aspekty oddziaływania związane z budową nowej i późniejszym funkcjonowaniem linii tak, aby zminimalizować ich wpływy już na etapie projektowania.

Spotkania konsultacyjne to ważny etap w przygotowaniu projektu oraz szansa na poznanie opinii władz i mieszkańców. Decyzja dotyczącą trasowania ostatecznego zapadnie jeszcze w tym roku po uzgodnieniu i przeanalizowaniu trzech wariantów z których jeden zostanie zarekomendowany przez wykonawcę.
 

Partner działu

Aarsleff

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Wild: Jesteśmy rok bliżej do CPK. Wybór Inczon był najważniejszy

Polityka i prawo

Wild: Jesteśmy rok bliżej do CPK. Wybór Inczon był najważniejszy

Rafał Dybiński 15 grudnia 2020

Możliwa urbanizacja wokół przyszłego CPK

Intermodal i logistyka

Możliwa urbanizacja wokół przyszłego CPK

Roman Czubiński 22 czerwca 2017

Projekt KDP nie do końca martwy

Intermodal i logistyka

Projekt KDP nie do końca martwy

10 sierpnia 2012

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Wild: Jesteśmy rok bliżej do CPK. Wybór Inczon był najważniejszy

Polityka i prawo

Wild: Jesteśmy rok bliżej do CPK. Wybór Inczon był najważniejszy

Rafał Dybiński 15 grudnia 2020

Możliwa urbanizacja wokół przyszłego CPK

Intermodal i logistyka

Możliwa urbanizacja wokół przyszłego CPK

Roman Czubiński 22 czerwca 2017

Projekt KDP nie do końca martwy

Intermodal i logistyka

Projekt KDP nie do końca martwy

10 sierpnia 2012

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5